Cherrytree Records

Your Pop Alternative Source

Aki's Comments

Comment Wall (21 comments)

You need to be a member of Cherrytree Records to add comments!

Join Cherrytree Records

At 10:10pm on October 2, 2009, Blake E.B Kingdoms said…
Aki <3
At 11:48am on July 3, 2009, JaMyE said…
fine.thanks...and u?
At 10:57pm on June 22, 2009, flo said…
i'm fine thx, have a nice week!! kiss
At 6:09am on June 22, 2009, Bling said…
oh thank you!
thanks that you are going to write one!
when you are finish please sent it then to me :D
the book will get great :D
see you here <333
At 6:06am on June 21, 2009, kaz said…
oo yes i know you now ha ha ha . thank for being friends both places ..
At 9:57pm on June 18, 2009, Tessa lyn BOuchard said…
lol , why did you send that wαlll msg 3 times to me? :| lol
At 4:15pm on June 18, 2009, kaz said…
HI IM GOOD . THANKS FOR FRIENDS ADD..
At 2:30pm on June 18, 2009, J u m b i e said…
Danke! <3 I love your profile too! <3
At 9:14am on June 18, 2009, J u m b i e said…
haha lol...what?I kow German a little^^ not enough to understand what you said completely
At 8:00am on June 18, 2009, Tessa lyn BOuchard said…
haha. hey!
ilove chatting....but its confusing:P!
im so bored rightnow , cause im in school:P!
lol.
IM GRADUATING TOniGHTTT :D:D:D!
soyeαh..nice to meet you:)!!

xox - tessαcullen! <33333
At 11:34pm on June 17, 2009, Fatey Le Fey said…
Hehe, I am selling my 2nd and 4th book of the manga. :/ I need the money.
I <3 Zerrrooo. :3 Hehe

Ahh! That stinks. Sorry hun, how do you think you did? I SUCK at math. Horribly. -.- I'm an English & Theatre & music person. XD

:[ I gotta get off. x.x
At 11:22pm on June 17, 2009, J u m b i e said…
danke fürs....uhhhh, request..***FAIL...lol
At 6:30pm on June 17, 2009, Michelle said…
Hey thanks for the add! <3 Love the picture!
At 5:57pm on June 17, 2009, Fatey Le Fey said…
Awesome! You like it so far? :]
I <3 Zeroooo. :33

How are youuuu?
I'm pretty good.
At 4:55pm on June 17, 2009, Shuriachi *JayBreezy said…
lol yea i was laughin cuz they also did jumbie samy and bushido
At 1:53pm on June 17, 2009, Shuriachi *JayBreezy said…
omgeeeeeee the chat iz crazy there r fake bill.tom.georg.gustav.jost,tobi,simone lol
At 12:41pm on June 17, 2009, Shuriachi *JayBreezy said…
actually i wasnt i heard it was crazy 2 150+ ppl
At 12:14pm on June 17, 2009, Shuriachi *JayBreezy said…
thanx =] im gud chattin of course
At 6:40am on June 17, 2009, Bling said…
hey :D
thanks I am good :D
& how are you?
ohh.. yeah.. thanks that you vote for them, too :D
I think they will really like it when they would win..
because it just would be their second price...
it would be soo lovely...
so.. see you here <333
At 7:53pm on June 16, 2009, Blake E.B Kingdoms said…
Thankies xD i have to know how to calm down people. i have to younger bros..

The Cherrytree Presents Tour!

Cherrytree Chat

Cherrytree Merchandise

© 2014   Created by Cherrytree.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service