Cherrytree Records

Your Pop Alternative Source

Dani's Comments

Comment Wall (122 comments)

You need to be a member of Cherrytree Records to add comments!

Join Cherrytree Records

At 4:09pm on February 24, 2010, selena said…
im bad at those things
At 1:59am on November 30, 2009, BEATRICE PAZY said…
hey how r u?hope great have a nice day
At 5:23pm on November 27, 2009, Rose said…
HI!
I LEFT YOU A PAGE
SEE YOU
http://billkaulitzloversite.ning.com
At 5:21am on November 19, 2009, Kathryn said…
love love love your pictures :)
At 6:51pm on November 15, 2009, selena said…
haha my mom was like wtf cuz i was burping and talking at the same time :o

what's adm? o.O
have you heard attention?
At 6:35pm on November 14, 2009, selena said…
At 2:16pm on November 14, 2009, selena said…
idk
when i first moved here i asked about the report card and my math teacher got all fbdkhk and said it was a progress report and bla bla bla
At 1:00pm on November 14, 2009, selena said…
yeah but over here they get offended if you call it the wrong thing lol

richard knows how to make fake ones on the comp and they actually look real O.o
At 8:47am on November 14, 2009, selena said…
yup (:

i get it on monday but its not a real report card just a progress report
At 6:08pm on November 13, 2009, selena said…
omg mine went from an A to a B-

i made a new friend today :D
and i'm gettong a demo cd O.o
At 5:24pm on November 12, 2009, selena said…
actually richard more than raymond lol

and yes 2-3 weeks..
it was FREEZING
At 9:27pm on November 11, 2009, selena said…
kool (:
i told my dad i didnt dress in p.e for 2-3 weeks so he wouldnt expect an A
At 9:26pm on November 11, 2009, selena said…
that's not tmi compared to the tmi's i hear in 6th period haha if that even made sense xD
At 4:20pm on November 10, 2009, selena said…
oh and i forgot !!
do u have school tomorrow?
cuz i dont O.o
At 3:23pm on November 10, 2009, selena said…
haha i was almost on alex's team..except his friend yells at me cuz im lazy they'll raise my grade but it'll be annoying.

that sucks
i actually tried running the mile this time and i still failed :/

aww i can't find any stamps!!!
At 4:17pm on November 9, 2009, selena said…
maybe next week cuz genesis said grades are due tomorrow :/ i need more time to raise my p.e grade!!!
D: and i forgot my p.e clothes today!

cuz i don't like jenny and i just found out what the song was about
At 9:40pm on November 8, 2009, selena said…
btw i dedicate the song freunde bleiben to jenny :D
At 8:54pm on November 8, 2009, selena said…
haha hopefully i get my phone soon and then u can spam me on there (:
At 11:39am on November 7, 2009, selena said…
haha lucky!
i made brownies!!
At 3:49pm on November 6, 2009, selena said…
i just ate :D

© 2014   Created by Cherrytree.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service