Cherrytree Records

Your Pop Alternative Source

_AlienPerrine_'s Friends

  • GIDD
  • Anna Gjonaj
  • DEFECT DATA music
  • princess1b@live.com
  • Julia Cinamonne
  • Melisa
  • littlebit
  • Sieren
  • USkipper
  • Martin
  • Tokio Hotel
 

I'm gonna live my life, because if I die tomorrow... ! ;-)

Tokio Hotel ; Since 2006. ♥

I think I'll always remember of this October 2006' day! It was the first time I saw Tokio Hotel, on TV in France. It was the "Schrei" video music... When I read the tittle "Schrei" I said "What? What does it mean?" ... I never heard german so I didn't know they were German, LMFAO. After, I searched everything of them, know who they are... I was interessed by them. And, now, we're on 2011, I'm always crazy of them !

 

I saw them in concert, @ Bercy on Mars 9th 2008. I was so happy! I miss them so much :( Yeah, my name is Perrine and Tom fought one of the "Afghans on Tour" in 2009, but I'm not one of this stupid persons who pretended to be "fans" ....

 

Oups, I forgot to introduce myself. My name is Perrine ( I ever told that ), I'm 18, I live in France ( so I'm French ) but I hate this country ! My dreams are:

- meet TH

- Live in USA

- Be happy

- Fall in love.

 

 

 

 

OH YEAAAAAAH, I am a stupid girl... 8-) *

Enjoy my Cherrytree' blog !

 

Comment Wall (2 comments)

You need to be a member of Cherrytree Records to add comments!

At 3:29pm on December 10, 2011, USkipper said…

oh yes, fan since 2008; a mere newcomer!
i got started with Tokio Hotel at MTV com.
the Monsoon video really collected the comments that summer, wow.

At 10:46am on December 10, 2011, USkipper said…

Thank you so much for your blog,
i haven't had so much fun in weeks!!

nice Page, btw

_AlienPerrine_'s Blog

I one month... My life's gonna be change !

Posted on August 14, 2012 at 5:30am 0 Comments

Yeah, yeah, yeah!…

Continue

In September 2012; I'll go to....... GERMANY ! ♥

Posted on April 25, 2012 at 9:37am 0 Comments

Yeaaaaaah !!!

For the first time in my life, one of my dreams will come true

I'll be an Au Pair in…

Continue

Merry Xmas and Happy New Year !

Posted on December 10, 2011 at 7:28am 1 Comment

I know, I'm really not in late haha !

But I think I'm gonna spend good times this year. Even if I don't celebrate Silvester with my friends (because no one can invite the others... MONEY PROBLEMS WHEN YOU HOLD US!!!!)…

Continue
 
 
 

The SEN'TREE

Cherrytree Chat

Cherrytree Merchandise

© 2014   Created by Cherrytree.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

-->