Cherrytree Records

Your Pop Alternative Source

Marky_S
  • Female
  • Moscow
  • Russian Federation
Share on Facebook
Share Twitter
  • Blog Posts
  • Events

Marky_S's Friends

  • Jorge Esteban Espinosa Reyes
  • YES_I_AM_SELFISH
  • Bling
  • Scott (Cherrytree)
  • Cinema Bizarre
  • Tokio Hotel
 

Marky_S's Page

H a l l o ! :D
I don't wanna much tell about me, If you want - ask me a smth :)
I'll just say that I'm always happy to find a new friends :)
=>
Willkommen! ;D

Comment Wall (24 comments)

You need to be a member of Cherrytree Records to add comments!

Join Cherrytree Records

At 3:28am on August 8, 2010, Bling said…
Hey sweet :)

No problem ;)

Is it you at the picture? And are you also in the region with the fire?
I hope that you're all right !

And when's college starting?

Lol. don't make fun about it with Justin. I don't like his music and him much.
Maybe he's a kind person, I don't know, but at the moment I really still don't like
his songs and I still hear them soooo often =( It's like a virus. One friend said.. she got that that the tv always plays justin when I watch it xD lol

well hope to hear from you < 3
At 5:35am on August 3, 2010, ehsan said…
hey not bad when u see ur grandma say hi 2 her so what r these things that u have 4 them ?
At 9:26am on July 26, 2010, Bling said…
hey..
I am so sorry for not writing...
I have holidays and I was away and actually one teacher died..
and we are all still sad and can't believe why ... but life has to go on, or?
sure it has ^^
so.. I'm sorry.. I wanted to write you an email... but my email program is out of order and just soon available =(
so... what's going on by you?
How have you been?
oh. I'm sorry I think Justin Bieber is following me !
In the last days there were so often songs of him in radio/Tv
and now again o.O.
so.. hope to hear soon from you
At 6:13am on July 23, 2010, ehsan said…
yeah me 2 i love him so much n guess what ? i bought TH necklace n also a th brooch do u have anyting 4 them?
At 1:44am on July 21, 2010, ehsan said…
what about TH do love them 2 ?
At 6:22am on July 15, 2010, ehsan said…
ok that's gd now
so u r CB fan is that ri8 ? who is ur fav member of the band i love strify so much what about u ?
At 5:41am on July 14, 2010, ehsan said…
look is it hard 2 talk with me on cherrytree? coz i don't check my e-mail all the time so can u ?
At 1:27am on July 7, 2010, ehsan said…
hey on the second one :)
At 6:15am on July 6, 2010, ehsan said…
n yeah take my another e-mail : [email protected]
At 5:44am on July 6, 2010, ehsan said…
hey i\m sry 4 this late answer but i had a problem with the internet so ...... n no i don\t have icq number but not bad u can add me on the messenger my e-mail is : [email protected] i think that we r gonna b gd friends n how old r u ? i\m 14 y/o
At 5:14am on July 1, 2010, Bling said…
That's cool =) I hope that your meet was great and that the director likes you =)
But I'm sure he does.
Yeah, thanks. We won xD Do you also watch soccer games?
And life in Germany has a lot to do with football at the moment.
There is really a lot of talking about football. Everywhere, but it's cool ^^
So. Tomorrow and one day school are left and then holidays =)
I'm really looking forward to them =)
And then 6 weeks and then school again.
We still have to do a lot of stuff in school =(
So. It's actually not cool but because of the weather and the soccer games we won everybody is happy and all forget about the hard time right know.
Our Bundespräsident (the person which represent the country) is now new.
And everybody don't know how he will handle problems and so on.
So. yeah.
How is your weather by the way?
see you
At 4:46am on July 1, 2010, ehsan said…
i'm sry but what do u mean by ICQ number ????????
At 11:43am on June 30, 2010, ehsan said…
hey i'd like 2 b ur friend i think that u r TH n CB fan is that ri8 ? cuz i'm a fan 2
At 9:53am on June 27, 2010, Bling said…
cool. What happened? I hope that you are more happy now. ^^
Every thing is fine by me. I'm alright and I will have holidays in about 2 weeks =)
And congrats to your college :D
Do you wanna tell me your news and how your life has changed?
hope to hear from you soon
At 12:35pm on June 26, 2010, Bling said…
hey :D
Yes, I remember you =)
How are you? How have you been?
At 5:09am on May 25, 2009, Bling said…
hmm.. my holidays are just 6 weekes... =(
I wish me more ;D
yeah.. I have plans.. for example to go to an island of Greece :D
that'll be cool :D
is your frined also from Russia?
At 1:45am on May 23, 2009, Bling said…
that's great :D
how long are your holidays?
have you got plans for it?
At 6:31am on May 20, 2009, Bling said…
thanks! I'm fine
& what about you?
At 5:41am on May 8, 2009, Bling said…
in winter is it about - 5 till +15
that's very different
sometimes it can be also a bit colder
but it's really not as cold as by you :D
maybe in the night but not during the day^^
isn't that to cold?
Or do you ease into that?i>
At 8:27am on May 3, 2009, Bling said…
how cold is it ~ by you?
 
 
 

The Cherrytree Presents Tour!

Cherrytree Chat

Cherrytree Merchandise

© 2014   Created by Cherrytree.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service