Cherrytree Records

Your Pop Alternative Source

CrushBeast's Friends

  • Karlie Blair
  • Coleen Beatrice Paz-Arroyo
  • a young ( FM★ biggest fan)
  • DinalovesKevNish
  • Titch Tinie
  • Maria Takhi
  • Karyl Leyden Labonite
  • Stina
  • Moon
  • SPINSYR
  • Aidan Choi
  • Cleo FM[u]C
  • Ellie Goulding
  • Christine Wo
  • Christine(aka xtine)
 

@CrushBeast

Music

Loading…

CrushBeast's Blog

FAN♥MADE Colette Carr Primo shirt design

Posted on April 29, 2011 at 11:11pm 2 Comments

We Do It PRIMO!

FAN♥MADE Ellie Goulding Lights Tour Dates t-design

Posted on April 7, 2011 at 6:10pm 0 Comments

I made this FAN♥MADE Ellie Goulding Lights Tour Dates t-design! 

I used another image from Poly's chi video

FAN♥MADE Ellie Goulding Lights Tour Tee

Posted on April 5, 2011 at 2:17am 0 Comments

I made this FAN♥MADE Ellie Goulding North American Lights Tour tee design.  I used 2 stills from Poly's video of Ellie's Chicago show on 3/30/11 for this design! There's a back design with the tour dates  :DD  Im going to see her on 4/20!!!

FAN♥MADE FM Snoop OMG tee design

Posted on April 1, 2011 at 7:25am 0 Comments

I bet you recognize this image was taken during the video shoot, cause I do http://bit.ly/he1WfW  Get it and let it go

 

After her free Grove club set, I saw Ellie at the Music Box in Hollywood!!  She's lovely and darling!!!  I bought Lights and got it signed!!  I also got her tour tee!  And met other fans in love just like me!  I showed a young lady, Tessa, my Ellie shirt design and she offered to give me cash right there!!!  I showed 2 other fans my design and they both said they buy it too.  That made my night :DDD - Picture Link

 

 

Ellie Goulding at the Grove 4/20/11!  I got to meet her after the show in the Nike store and she signed a poster for me... I asked her to write 'call me' and she did!!!! I love her

 

 

Robyn on Jimmy Kimmel Live!!!  Seeing her perform has inspired me to dance wild and care free just like her.  Well... at least I can try - Picture Link

 

 

FM in WeHo!  So earlier that night Ellie Goulding was on the indoor stage at Kimmel Live and I was denied entry :[   On my way home my buddy told me FM was playing that night too!  We got in and PARTIED ALLLLLL NIGHT - Picture Link

 

 

OMG my Jay Leno Tonight Show Ticket for FM!  So I took some pictures but security caught me and made me delete them :/  The performance and victorian staging was excellent!!!! - Picture Link

 

 

Die Antwoord - Zef Side Jimmy Kimmel Live 10/20/2010 -My Video

This was so much fun!  Tickets were free and I showed up early, made friends with familiar faces and heard sound check... thats like 2 free Die Antwoord shows.  Yea they did a full set!  DIE ANTWOORD MADE IT TO TV!!!!!!!

 

 

After the Key Club show FM after partied at Drais with LMFAO and Hyper Crush!!!!  I had an adventurous summer and this was topps!  I walked up to the 3rd line, said Prog from FM invited me... magic words!  YES!  Party Rock Wednesdays! (Holly, Donny, Redfoo, Preston, Prohg)

 


This Key Club show was epic!!! Thank you FM, Dev and Colette!  After an hour long free set the show kept going for over another hour with DJ Virman spinning,  It was so ape I couldnt hold still for a good pic.  Heres someones awesome vid: http://www.youtube.com/watch?v=D6p1h1hk57o http://www.youtube.com/watch?v=p-B0fqSXlVY

 


I party, I-I party all day!!!  FM is the livest!  Freewired living fo life.  After I saw FM for the first time open for Hyper Crush I became a fan!  Followed them to S.D. for show #2


 


This is someones vid of the first time I saw a Cherry Tree artist, and it was the livest show ever.  Free Wired.  After the show Kev apologized to me personally for this performance, I said 'What!?! That was the livest show I ever saw, dont apologize!!'

Comment Wall (20 comments)

You need to be a member of Cherrytree Records to add comments!

Join Cherrytree Records

At 6:49pm on June 7, 2011, Cleo FM[u]C said…
omfg! i just realised that the name of my first year 11 production was "go bananas" hahaha i just re-read ur comment on my paggeee! lol wtf hahaha
At 10:58pm on May 28, 2011, Cleo FM[u]C said…
thanks mate! i'm so happy that people like it!
At 5:25pm on May 19, 2011, Cleo FM[u]C said…
lol hahaha <3 almost finished my fmuc promo video for english comms. <3 u too! haha nd i'm glad we're frends. ur such a bbe!!!!
At 12:29pm on May 19, 2011, SarahLynn said…
Haha well I drew a design for each member of FM and they liked it a lot and Martin had them made. they werent sold, but became limited edition, so only a handful of people have them :) they gave them away as a prize in the chat for their cherrybomb hour which celebrated Far East Movement getting signed to Cherrytree :) I just do freelance work right now and such, as i'm studying in college to do graphic design. It is a lot of fun and i'm still very humbled to this day that they even decided to do the shirts :)
At 5:19pm on May 16, 2011, Cleo FM[u]C said…

WHAT? HOW? WHO? WHEN? WHERE?!?!?! //skitzo b!tches <3 so sleepy//falls alseep on key board hhhhoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiafaauidfjkllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll oh, sorry.

At 7:53pm on May 12, 2011, Cleo FM[u]C said…
<3 thats beautiful! ceers mate, i'm up to frame 10 out of 25 nd i sent out a mailing list thingo... really missing ya'll on the cherrybomb
At 1:40am on May 12, 2011, a young ( FM★ biggest fan) said…
3 fingers uppppppppppp !!!
At 10:36pm on May 11, 2011, Cleo FM[u]C said…
so, u doing it primo on the carrpool 2morrow?
At 3:28am on May 8, 2011, Cleo FM[u]C said…
so, was the cherrybomb awesome with me there or what? lol <3 missed ya'll too much!
At 7:45pm on May 3, 2011, Cleo FM[u]C said…
lol i miss you toooooo! <3 i cant believe you saw that. but its tru! i cna see all th little brain cells in their Sunday Best, gathered around a coffin, sending the dead brain cell down my bloodstream. they're actually pretty cute. they're chibi!
 
 
 

© 2014   Created by Cherrytree.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service